Skip to content

Nemzetközi példák: Hogyan terjedhetnek vírusként a médiatartalmak?

by - 2012-11-20

Jonah Peretti, a közösségi médiára szakosodott szakportál, a BuzzFeed vezetője tartott prezentációt a nyugati világ vezető médiavállalatainak arról, hogy hogyan használhatják tartalmaik terjesztésére a közösségi médiát.

Peretti megközelítése ezúttal nem technikai, hanem a puhább tartalmi aspektusukat veszi számba. Tizenhárom pontba foglalt tanácsai között szerepel, hogy egy közösségi felületeken sikeres sztorinak kell legyen érzelmi töltete és szükséges, hogy álljon mögötte egy személyiség (lásd erről tegnapi posztunkat). Kitér a megfelelő időzítés fontosságára, a humor “eladásnövelő” szerepére, de olyan, kutatások szerint forgalomnövelő összetevőkre is mint az aranyos állatok, a nosztalgiára való rájátszás vagy az emberi jogok illetve az azok megsértése keltett együttérzés, amelyek az ő adataik szerint szintén növelik a forgalmat. Az előadás összefoglalója elérhető itt.

Reklámok

From → Uncategorized

Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: